Kontaktní formulář

Pokud dáváte přednost psané komunikaci, můžete využít tento komplexní kontaktní formulář. Jeho prostřednictvím lze jednoduše podat jakýkoliv dotaz, reklamaci, domluvit si fyzické setkání v kontaktním místě či se s námi podělit o Vaše podněty a návrhy.

Nejdříve vyberte o jaký typ komunikace a kontaktního formuláře máte zájem. Následně vyplňte zobrazená pole a pokuste se co nejblíže popsat Váš požadavek.

Dáváte-li přesto přednost kontaktu skrze elektronickou poštu, pak použijte e-mail info@enwox.cz.

 

Zvolte typ kontaktního formuláře

Reklamace vyúčtování











Reklamace technologie












Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

  1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, instalační protokol, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.
  2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.
  3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
  4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele.
  5. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.
  6. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

Žádost o setkání na kontaktním místě

MÍSTO SETKÁNÍ:
Administrativní centrum skupiny ENWOX
Denisova 639/2
702 00 Ostrava, Moravská Ostrava

 










Podání stížnosti










Ostatní dotazy nebo podněty